سانس 10:30 شب در سینما آزادی اکران شد
farhangfun
welcom to weblog fun

استقبال مردم از "ورود آقایان ممنوع" در اولین روز جشنواره

فیلم "ورود آقایان ممنوع" آخرین ساخته رامبد جوان که از اولین روز جشنواره نمایش خود را در سینماهای جشنواره آغاز کرده شب گذشته و در سانس 10:30شب در سینما آزادی به نمایش در آمد و با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد .

در اکران شب گذشته سینما آزادی ،در حالی که مردم بسیاری برای تماشای این فیلم در صف ایستاده بودند برای تماشای این فیلم بسیاری مجبور شدند ایستاده ویا نشسته برروی پله های فیلم به تماشای این ساخته رامبد جوان بنشینند.

در اکران شب گذشته سینما آزادی ،رامبد جوان ،منیژه حکمت ،پگاه آهنگرانی ،علی سرتیپی و....حضور داشتند .علی سر تیپی تهیه کننده این فیلم و منیژه حکمت مجری طرح آن است .

امیر پوریا از منتقدان سینمای ایران در یادداشتی که در ماهنامه فیلم نوشته با تحسین این فیلم رامبد جوان ،این کارگردان سینمای ایران رااز معدود کمدی سازان باایده وخوش قریحه خوانده است .

رضا عطاران ،پگاه آهنگرانی ،بهاره رهنما ،ستاره پسیانی ،مانی حقیقی و...از جمله بازیگران این فیلم خوش ساخت هستند که انتظار می رود از فروش بسیار خوبی در اکران عمومی برخوردار شود .

فیلمنامه این فیلم را پیمان قاسمخانی نوشته وشوخی بامزه‌ای در فیلم وجود دارد که بارها لحظات مفرحی را برای تماشاگران به وجود آورد .ساخته قبلی رامبد جوان یعنی پسر آدم دختر حوا نیز از کمدی های خوب چند سال اخیر سینمای ایران است که بااستقبال خوب منتقدان وتماشاگران مواجه شد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 17 / 11 / 1389برچسب:, :: 11:25 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 17004
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ